مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم:

رسانه‌ها موتور محرکه دستگاه‌های اجرایی باشند

مسوول سازمان بسیج سازندگی استان قم گفت: رسانه با مطالبه گری و آگاهی بخشی می تواند نقش موتور محرکه هر دستگاهی را ایفا کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان قم، سرهنگ محمود داودآبادی با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در استان قم از نزدیک در جریان فعالیت ها و اقدامات رسانه ای این خبرگزاری در استان قرار گرفت.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در این بازدید با بیان اینکه رسانه موتور محرکه دستگاه های اجرایی است اظهار کرد: برای اینکه ما بتوانیم در بخش های مختلف به اهداف خود برسیم در کنار فعالیت های اجرایی باید اقدامات رسانه ای را در دستور کار قرار دهیم.

وی با اذعان به اینکه بسیاری از مشکلات کشور از عدم آگاهی مسؤولان نشات می گیرد گفت: این وظیفه رسانه است که آگاه سازی، اطلاع رسانی و مطالبه گری از مسؤولان را انجام داده تا باری از دوش مشکلات مردم برداشته شود.

داودآبادی یکی از مهم ترین اولویت های ائمه اطهار(ع) را خدمت رسانی به محرومان عنوان و تصریح کرد: بسیج سازندگی تلاش دارد در این زمینه گام بردارد اما مشکل اینجاست که توان مجموعه به حدی نیست که تمام مشکلات رفع شود.

وی با درخواست از رسانه های استان برای اطلاع رسانی در خصوص مشکلات و حرکت آگاهی بخشانه در راستای رفع این مشکلات بیان کرد: رسانه با مطالبه گری و آگاهی بخشی می تواند نقش موتور محرکه هر دستگاهی را ایفا کند.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان قم با بیان اینکه بسیج سازندگی طبق قانون یک دستگاه اجرایی است گفت: ما باید همگام با دستگاه های اجرایی با روحیه جهادی و اعتقادی در مسیر رفع مشکلات مردم گام برداریم.

سیدجواد اشرفی مدیر دفتر خبرگزاری فارس در استان قم نیز در این بازدید با اشاره به فعالیت های رسانه ای این مجموعه در استان تصریح کرد: خبرگزاری فارس طی سال های اخیر توانسته با حرکت در مسیر مطالبه گری و آگاهی بخشی با استفاده از بسترهای متفاوتی از جمله سامانه «فارس من» جایگاه مطلوبی را در بین مردم پیدا کند.

وی اولویت این رسانه را انعکاس مشکلات مردم و پیگیری برای رفع آنها عنوان کرد و افزود: در این زمینه فعالیت های قابل توجهی نیز در استان قم انجام شده و خوشبختانه امروز خبرگزاری فارس جایگاه بالای رسانه ای در بین مسؤولان و مدیران استان دارد.
 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.