دبیر مجمع جهادگران استان قم:

گروه های جهادی قم برای مقابله با موج سوم کرونا آماده هستند

دبیر مجمع جهادگران استان از آمادگی گروه های جهادی قم برای مقابله با موج سوم شیوع کرونا در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان قم، حمیدرضا طلوعی طی سخنانی در نشست هیئت رئیسه این مجمع که در سالن جلسات ناحیه ویژه بسیج شهرستان قم برگزار شد، اظهار داشت: برای مقابله با موج سوم شیوع کرونا علاوه بر همراهی مردم با کادر بهداشت و درمان نیازمند استمرار فعالیت گروه های جهادی هستیم که به لطف الهی اکثریت این گروه ها برای این کار اعلام آمادگی کرده و برخی نیز در میدان فعالیت هستند.

وی افزود: ما باید بیش از پیش بر اهمیت فعالیت های فرهنگی و رسانه ای به منظور آگاه سازی مردمی و اقناع سازی افکار عمومی تأکید کنیم و در این راستا از ظرفیت عظیم جهادگران و بسیجی به خوبی استفاده نماییم.

دبیر مجمع جهادگران استان قم همچنین گفت: ان‌شاءالله با وحدت و همدلی و انسجام لازم خواهیم توانست در این مرحله که حقیقتاً شرایط خطرناک و نگران کننده ای را شاهد هستیم، به مهار این ویروس منحوس نائل شویم که البته این موضوع در درجه اول نیازمند همراهی و همکاری خود مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی است و در وهله بعد این که از تجربه های موفق موج اول و دوم شیوع کرونا به درستی در این مرحله بهره گیری کنیم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.