مردم قم پیشگام کمک‌های مومنانه/مواسات به فرهنگ تبدیل شده است

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) با اشاره به اینکه مردم قم پیشگام کمک‌های مؤمنانه هستند گفت: این امر خداپسندانه در قم به یک فرهنگ تبدیل شده و بسیار ارزشمند است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان قم، سردار سید محمدتقی شاهچراغی در حاشیه برگزاری رزمایش توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی که پیش از ظهر امروز در مصلای قدس قم برگزار شد اظهار داشت: بسیج و سپاه پیشتاز خدمت رسانی به نیازمندان و کسانی که به واسطه کرونا مشکلات معیشتی برایشان پیش آمده است.

وی ادامه داد: در این مقطع ۳۰ هزار بسته معیشتی هر بسته‌ای به ارزش ۴۰۰ هزار تومان با کمک نهاد‌ها و مردم تهیه شده و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام قم افزود: در ابتدای شیوع ویروس کرونا افراد نیازمند شناسایی و محله‌ها دسته بندی شد و مجموعه کل استان قم به حدود ۱۱۷ محله تقسیم شده است و کمک‌های معیشتی بین آن‌ها توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: امروز به واسطه سالروز شهادت شهید زین الدین و به عدد شهدای استان قم ۶۰۹۰ بسته معیشتی به نمایش در آمده، اما ۳۰ هزار بسته معیشتی تهیه شده که تا  ۱۵ روز آینده توزیع خواهد شد.

شاهچراغی ادامه داد: کمک‌های مؤمنانه تبدیل به یک فرهنگ شده است که بیانگر ویژگی‌ها و خصایل انسانی و خوب مردم استان قم است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام قم عنوان کرد: ان شاالله با این کمک‌های مؤمنانه بخشی از مشکلات افرادی که به واسطه کرونا با مشکلات معیشتی روبرو شده اند برطرف شود.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.