معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران:

بیش از 50 گروه جهادی در طرح‌های مواسات و همدلی در جمکران مشارکت داشتند

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: از آغاز شیوع کرونا تاکنون، بیش از 50 گروه جهادی در طرح‌های مواسات و همدلی در مسجد مقدس جمکران مشارکت داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان قم، حجت الاسلام حسین آبادی با اشاره همکاری سازمان بسیج سازندگی و گروه های جهادی با این مسجد مقدس در رزمایش مومنانه و قرارگاه گامی به سوی جامعه مهدوی، اظهار کرد: در زمینه رزمایش مواسات و همدلی اعلام شد مسجد جمکران بستری برای حضور گروههای جهادی است که بالغ بر 50 گروه جهادی رسمی که برخی از این‌ها تعداد دیگری از گروهها را به صورت زیرمجموعه داشتند در برنامه‌ها حضور یافتند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: در رسته‌های مختلف گروههای جهادی اقدامات مهمی انجام شد که شامل بسته‌های حمایتی و معیشتی و بسته های سلامت و لوازم التحریر از ابتدای شیوع کرونا تاکنون است.

وی افزود: آخرین اتفاقی که رقم خورد نیز  تهیه و توزیع بسته مشق احسان با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) بود که در ان چند صد هزار لوازم التحریر بسته‌بندی و برای مناطق مختلف کشور ارسال شد که این طرح از ابتدای محرم آغاز گردید و تا یک هفته قبل نیز ادامه داشت.

حجت الاسلام حسین آبادی همچنین در مورد تشکیل کمیته محرومیت زدایی از روستا و منطقه جمکران تصریح کرد: در این ایام با توجه اینکه روستای جمکران در اطراف مسجد مقدس منطقه ضعیف و پرآسیبی است یک کمیته محرومیت زدایی راه اندازی شد که در قالب این کمیته بسته‌های معیشتی و کمک‌های مالی و بهداشتی و ویزیت رایگان بالغ توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون در طرح تشکیل کمیته محرومیت‌زدایی از روستا و منطقه جمکران بیش از 200 نفر از خانوار تحت پوشش خدمات قرار گرفته‌اند و این طرح نیز تداوم دارد.

 

 

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.