امضا تفاهم نامه همکاری بین قرارگاه پیشرفت و آبادانی و اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان قم، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه علی بن ابیطالب(ع) و اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در راستای تحقق ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری به منظور گسترش تعامل و همکاری و پاسخگویی به نیازهای حوزه، جامعه و نظام اسلامی تفاهم نامه همکاری امضا کردند. 
این تفاهم نامه با هدف ارتقاء سطح همکاری در جهت ترویج معارف قرآن و اهل بیت علیه السلام به منظور  پاسخگویی به نیازهای تبلیغی جامعه اسلامی، دستیابی  به هماهنگی مطلوب و بهره گیری بهینه از امکانات، فرصت‌ها و ظرفیت‌های علمی و فرهنگی  و نیروهای انسانی طرفین و همچنین دفاع و صیانت از آنچه به عنوان زیست بوم روستا نشینی در حوزه سلامت و فرهنگ ترسیم شده منعقد شده است.  
تامین خانه عالم مناسب برای اسکان امام روستا در صورت وجود ظرفیت مجاز، در اختیار قرار دادن خانه عالم مشروط به رعایت قوانین و مقررات بهره برداری خانه عالم، ایجاد زمینه جهت جذب و اعزام مبلغ، تلاش در جهت حصول اهداف تبلیغی مطابق تصمیمات کمیته مشترک، شناسایی و معرفی مبلغ کارآمد به کمیته مشترک جهت اعزام به روستاها و مناطق محروم و همکاری و تعامل در برگزاری دوره های آموزشی و دوره های ویژه مبلغین طرفین از جمله تعهدات دو طرف در این تفاهم نامه است. 
سرهنگ پاسدار محمود داودآبادی جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی و حجت الاسلام والمسلمین مرتضی شعبانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم  امضا کنندگان این تفاهم نامه همکاری بودند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.