۳۳ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز برای تکمیل منازل زلزله زدگان سی سخت

مسئول ستاد کمک رسانی کریمه اهل بیت(س) گفت: برای احداث ۴۳ واحد مسکونی محرومین زلزله زده سی سخت بالغ بر هفت میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در حال حاضر بیش از سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون کسری بودجه داریم که با همکاری بسیج سازندگی استان قم در تلاش هستیم این مبلغ را تامین کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان قم، محمود پارچه باف امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه ستاد مردمی کمک رسانی کریمه اهل بیت(س) در تمام زمینه های خدمت رسانی در صحنه حاضر است، اظهار کرد: پس از وقوع سیل در استان های لرستان و خوزستان کمک های زیادی در قالب وجوه نقد و اقلام مورد نیاز به این مناطق ارسال شد و در ادامه احداث ۱۰۵ واحد مسکونی محرومین در روستاهای چگینی و ابراهیم آباد با مشارکت سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) تقبل شد که ۹۷ واحد آن به سرانجام رسید.

وی ادامه داد: از این تعداد ۳۴ واحد تحت مسکونی متعلق به افرادی بود که تحت پوشش کمیته امداد بودند که برای این خانواده ها وسائل اساسی منزل نیز تهیه و اهدا شد.  مسئول ستاد مردمی کمک رسانی کریمه اهل بیت(س) با اشاره به اینکه احداث این منازل بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه در برداشت، گفت: ۶ میلیارد ۶۰۰ میلیون تومان از این مبلغ توسط ستاد مردمی کریمه اهل بیت(س) و بسیج سازندگی سپاه استان قم تامین شد که آستانه مقدسه نیز مبلغ یک میلیارد تومان را تامین کردند. 

پارچه باف با اشاره به زلزله سال گذشته در شهرستان سی سخت، اظهار کرد: با جلساتی که با سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم برگزار کردیم احداث ۵۰ واحد مسکونی برای محرومین را تقبل کردیم که احداث ۴۳ واحد قطعی شد و تا امروز ۲۴ واحد سقف زده شده و در حال دیوار چینی است، ۱۴ واحد اسکلت فلزی نصب شده و پنج واحد در حال اجرای فنداسیون است که مصمم هستیم تا اول پاییز دیوار چینی ها و ایزوگام را انجام داده و بحث نازک کاری را با سرعت پیش ببریم.

وی با بیان اینکه بخشی از اعتبار مورد نیاز احداث این منازل با اعطای تسهیلات چهار و هشت درصدی توسط دولت تامین شده، ابراز کرد: برای هر واحد مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که تامین هفت میلیارد تومان اعتبار آن را ستاد مردمی کریمه اهل بیت(س) و بسیج سازندگی استان قم تقبل کرده اند. 

مسئول ستاد کمک رسانی کریمه اهل بیت(س) تاکید کرد: در حال حاضر بیش از سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون کسری بودجه داریم که با همکاری بسیج سازندگی در تلاش هستیم این مبلغ را تامین کنیم. 

پارچه باف با اشاره به اینکه سی سخت در دامنه کوه دنا قرار گرفته و بارندگی و سرما زودتر از مناطق دیگر به این منطقه می رسد، گفت: در بازدیدی که به همراه آیت الله نظری منفرد رئیس و جمعی از هیئت امنای ستاد به این منطقه داشتیم دیدم که خانواده ها در کنار خرابه های منازلشان در چادر زندگی می کنند و شرایط بسیار سختی دارند که امیدواریم مردم ما را یاری کنند تا هر چه زودتر منازل را به اتمام برسانیم و در اختیار این عزیزان قرار دهیم.

وی افزود: وجوه پرداختی توسط ستاد کریمه اهل بیت(س) تماماً مردمی است که جا دارد از بیوت علما و مراجع از جمله دفتر آیت الله العظمی سیستانی و حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی که مبلغ قابل توجهی را واریز کردند، همچنین آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین و آیت الله اعرافی امام جمعه و رئیس حوزه های علمیه و مردم و خیرین قمی که در این حرکت یاری گر ما بودند تقدیر و تشکر کنیم.

مسئول ستاد کمک رسانی کریمه اهل بیت(س) در پایان خاطرنشان کرد: حساب ستاد کریمه اهل بیت(س) در بانک ملی به شماره ۰۱۰۹۰۹۵۷۵۷۰۰۶ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۶۶۸۱۳۵۵ آماده دریافت وجوه خیران و مردم شریف استان قم است تا بتوانیم هر چه سریعتر تا قبل از سرد شدن هوا این هدیه مردم قم به محرومین سی سخت را تقدیم کنیم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.