مسئول بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم خبر داد

احداث ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام در روستاهای سیستان و بلوچستان

مسئول بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم گفت:گروه جهادی فرهنگیان با توجه به مشکلات زیرساختی در چهار روستای شهر سرجنگل در سیستان و بلوچستان تصمیم گرفتند به صورت اولویت‌دار احداث ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام را در این چهار روستا آغاز کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی استان قم، علی اکبر شفیعی گفت:در لبیک به ندای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب مبنی بر محرومیت زدایی استان‌های محروم توسط بسیج و ابلاغ فرماندهی سپاه استان، در تیرماه امسال گروهی از جهادگران بسیج فرهنگیان استان قم با هدف شناسایی و نیازسنجی به استان سیستان و بلوچستان شهر سرجنگل روستا‌های قلعه بیت، محمد آباد، حسین آباد و مجید اباد اعزام شدند.

وی ادامه داد:روستا‌های شهرستان به دلیل مشکلات متعددی از جمله راه نامناسب و همچنین دوری از شهرستان امکانات مناسبی در خصوص سرویس بهداشتی و حمام نداشتند لذا گروه جهادی بسیج فرهنگیان خدمت‌رسانی‌های خود را در این حوزه متمرکز می‌کند.

شفیعی در ادامه افزود:با توجه به مشکلات زیرساختی این روستا‌ها متاسفانه گروه جهادی ما با خانواده‌ای مواجه می‌شود که سالیان سال در یک چادر زندگی می‌کردند؛ بنابراین تصمیم گرفتیم به صورت اولویت‌دار احداث ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام را در این چهار روستا آغاز کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای تهیه مصالح ساختمانی جهت ساختن ۳۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام که از خیرین ، همکاران فرهنگی بسیج فرهنگیان به مبلغ ۴۰ میلیون تومان شامل ۳۸۰ متر مربع موزائیک و کاشی، ۳۰ کاسه سرویس بهداشتی، ۳۰ عدد درب آهنی، ۱۰ عدد آهن نبشی ۴ متری، ۱۰۰ متر لوله پولکا، ۵۰۰ کیسه سیمان با هدف محرومیت زدایی فراهم گردید و درتاریخ ۴ شهریور ۱۴۰۰ با همکاری سپاه سیستان و بلوچستان ارسال شد.

شفیعی در پایان افزود:لازم ذکر است گروه جهادی بسیج فرهنگیان به سرپرستی آقایان پور بختیاری و بحرینی به مدت ۲۰ روز به استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند و ان شاءالله بعد از برنامه‌های عمرانی بنا داریم در سال آینده برای اشتغال‌زایی این مردم نیز کار جهادی داشته باشیم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.