دبیر قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه:

هیچ زوجی نباید معطل جهیزیه برای شروع زندگی باشد

دبیر قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه با بیان اینکه نباید زوجی معطل جهیزیه برای شروع زندگی باشد گفت: از سپاه قم برای اهدای جهیزیه به نیت شهدا به زوج های جوان تشکر می کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی استان قم سردار سید ضیاالدین حزنی دبیر قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اهدای بیش از ۶۰۰ سری جهیزیه به نیت شهدا به زوج های جوان ذیل کنگره ملی شهدای که عصر امروز در صحن مقدس جمکران برگزار شد اظهار داشت: برخی از جهیزیه های اهدایی توسط سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام ۱۷ قلم و برخی ۱۳ قلم و کمتر بیشتر است و این کار جای تقدیر دارد.


حزنی خاطر نشان کرد: چند کار باید در استان قم انجام شود از جمله کارهایی که باعث شادی مردم می شود بیشتر انجام شود از جمله در بحث جهیزیه تعداد باید خیلی بیشتر شود  و کسی معطل جهیزیه برای شروع زندگی نباشد.


وی گفت: کمیته امداد، آستان قدس، بنیاد علوی، بنیاد برکت و بهزیستی در کنار سپاه کار اهدای جهیزیه را انجام می دهند این کار باید استمرار داشته باشد اهدای جهیزیه به زوج ها باعث ایجاد شادی در شهر ها می شود.

جهیزیه


دبیر قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: سازمان های بین المللی که همواره علیه جمهوری اسلامی ایران بیانیه صادر می کنند فقط به خاطر کنترل جمعیت از ما قدردانی کردند  و حتی لوح هم برای ما ارسال کردند این یعنی باید عکس این کار را انجام دهیم،  ازدواج آسان جلوی طلاق های بی مورد را خواهد گرفت.


وی تصریح کرد: جهیزیه های اهدایی همگی اقلام ایرانی هستند با این حرکت دو کار انجام شده هم  تولید ملی ارزشمند می شود و هم شادی ها ایجاد می شود.

حزنی عنوان داشت: از فرمانده سپاه و استاندار قم و‌همه آنهایی که این کنگره را با این ابهت برگزار کردند که خیلی تاثیر گذار بود قدر دانی می کنم، این جهیزیه ها به نیت شهدا است که جای تقدیر داد ، از همه آنهایی که در قم به فکر اقشار ضعیف هستند قدردانی می کنم.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.